lauantai 14. helmikuuta 2009

"Lähe mun kans kaupunkiin kattoon maailmaa."

Jo toinen kerta tänään kun kirjotan! Mulle iski joku ihme inspiraatio, joka on kyllä tosi harvinainen. :D Oon kirjottanu jo jotain puoli tuntia mun sirkuksen portfolioo. Se on sellanen vihko, johon mä kirjotan reeneistäni kaikkee: mitä tehtiin, mikä fiilis, mitä opin. Nyt alkuvuodesta se on vähän unohtunu, joten kirjotan nyt niitä "rästiin jääneitä" reenejä sinne. Aika iso homma, kun pitää muistella jotain kolmen viikon takasia reenehä ja niitten alkulämppiä yms.. :D
Oon edelleen tosi hyvällä tuulella niinku tossa aiemmassakin tänpäiväsessä jutussa. Olin tänään leffassa toisen parhaan kaverini kanssa kattomassa Kiellettyä Hedelmää. Ei ollu oikein mun makuun, ku en yleensäkkään tykkää suomalasista leffoista. Se oikeesti häirittee kun ne puhuu suomee! :DD Mut se elokuvahan kertoo lestadiolaisista, ns. "himouskovaisista". Ne ei saa meikata, kattoo telkkaria, harrastaa seksiä ennen avioliittoo, käyttää ehkäsyä (tarkottaa siis isoo lapsilaumaa), juoda alkoholia tai ees KUUNNELLA RYTMIMUSIIKKIA. Siis ihan tavallista radiosta tulevaa musaa!! En tosiaan pystyis elään sellasta elämää.. Suurin osa mun yhen kaverin sukulaisista on just noita lestadiolaisia. Se on joskus puhunu mulle siitä, mutta oon vaan ajatellu et ne on jotain tosi uskovaisia. Mut se onkin ihan joku uskonnon suuntaus. Toivottavasti mä en nyt loukannu ketään tai kenenkään perhettä.. Kyllä mä hyväksyn tollasenkin elämän, en vaan ymmärrä miks joku on valinnu niin.
Tänään tuli kyllä syötyä vähän liikaa karkkia. :DD Kun olin aamulla koneella, söin varmaan puoli pussia ja sit myöhemmin päivällä loput + vähän lisää. Ja elokuvissa poppareita. :)) Ehkä mä syön sit huomenna vähän vähemmän.. Paitsi että aion siivota, ja sillon kuluu karkkia. Mä vihaan siivoomista ja saan siitä päänsärkyä, karkki vie päänsäryn pois. :)

Nyt kello on jo aikas paljon, joten taidan alkaa sammutteleen konetta ja meen sit jossain vaiheessa nukkuun. Jossain vaiheessa. :P Pitää vielä kirjottaa muutamat reenit portfolioon... :>

2 kommenttia:

  1. Kiva kun sulta tuli pitkästä aikaa tekstiä ja vieläpä ilosen puoleista<3 :)) Sori kun en aina kommentoi sulle, mut luen kyllä aina kaikki tekstisi heti kun nään et on tullu jotain uutta! :D Aina ei vaan keksi mitään kommentoitavaa tai ei yksinkertasesti ehdi...;s Oli kiva lukee taas näitä tekstejä!<3

    VastaaPoista
  2. Huippuhomma, että kirjottelet tänne taas, aina lisää lukemista, good! :DD Sulla on ihana tapa kirjottaa tavallisista asioista mielenkiintoisella tavalla. Kyllähän niitä syitä löytyy aika paljonkin.. ;DD Mut sanotaan vaikka näin, että ei oo mun tapaista lähtee jääkiekkotreeneihin ja vielä sinne pukkariin.. ;DDD

    VastaaPoista

Mikä tahansa kommentti on aina tervetullutta! :) <3